منو دسترسی
قوانین و مقررات
Whats App Whats App
Whats App

بدون توضیحات

phone phone
phone

بدون توضیحات

instagram instagram
instagram

بدون توضیحات و بدون لینک

Hide

مشتری گرامی ، طی کردن گام ب گام مراحل خرید اینترنتی و پرداخت وجه فاکتور از سوی شما به این معنی است که با آگاهی از قوانین و مقررات فروشگاه ویپ گالری اقدام به ثبت سفارش نموده اید و با این قوانین موافقید.

۱. ثبت سفارش و فروش به افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است و هرگونه مسئولیت خرید برای این افراد ، به عهده خریدار خواهد بود.

۲. کالای فروخته شده به صورت پلمپ و با پکیج اصلی به فروش می رسد و در شرایطی که محصول صرفا به صورت مشکلات ساخت کارخانه دچار مشکل باشد، ویپ گالری می تواند در صورت اثبات مشکل کارخانه ای ، محصول فروخته شده را تعویض و یا تعمیر نماید.

۳. کالای فروخته شده به جز شرایط ماده ۲ قوانین فروشگاه ، به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی شود.

۴. حداکثر زمان ارسال برای شهرستان هفت روز کاری می باشد و درصورت بروز هرگونه مشکل ، ویپ گالری متعهد به تماس و توافق با مشتری به منظور تغییر زمان ارسال می باشد.

۵. مسئولیت استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد مانند باطری ، کویل ، ایجوس ، شارژر و اتومایزر ، کاملا بر عهده کاربر است و هیچ گونه خسارت مالی و جانی متوجه ویپ گالری نمی باشد.

۶. محصولات فروخته شده کاملا اورجینال بوده و دارای سریال نامبر و Batch No هستند و ضمانت نامه شرکتی تنها در کشور های ذکر شده معتبر است.

۷. لغو سفارش تنها پیش از بسته بندی و ارسال و با هماهنگی تلفنی ، در صورت توافق میان خریدار و فروشگاه ، ممکن است.

۸. هرگونه ریسک مفقودی و یا آسیب به کالا در فرآیند حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل بوده و پیگیری های لازم باید از طریق شرکت های حمل و از سوی کاربر انجام شوند.

۹. با توجه به نرخ تورم و تغییر قیمت کالا ها ، قیمت کالا ها ممکن است هر لحظه و بدون اطلاع رسانی قبلی افزایش یا کاهش داشته باشند.

۱۰. نشتی ، سوختن زود هنگام کویل و کارتریج ، کارکرد پاد های یکبار مصرف ، مسائلی هستند که کارخانه تولید کننده هیچ مسئولیتی در قبال آنها برعهده نمی گیرد و به همین دلیل ویپ گالری بعنوان واسطه هم هیچ گونه مسئولیتی در موارد ذکر شده ندارد.

۱۱. جویس ها و سالت نیکوتین ها ، قابل تعویض نیستند و به صورت پلمپ برای شما ارسال می شوند. این محصولات ، پیش از ارسال در واحد بسته بندی بررسی می شوند و فقط به صورت پلمپ به شما تحویل داده می شوند ؛ از این جهت به دلایل بهداشتی و مسائل مربوط به سلیقه ی مصرف کنندگان ، قابل تعویض یا مرجوع کردن نیستند.

رویه بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر ، رضایت و آسایش مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

 با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت ،کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و فنی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی کارخانه ای داشته باشد
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به ویپ گالری اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی ویپ گالری از طریق تلفن یا تلگرام اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و البته جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که هنوز ارسال نشده باشد.

بند ۲: از آنجا که ویپ گالری یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

اگر در اثر حمل و نقل،ایراد یا آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مشتری می بایست از تحویل گرفتن بسته خودداری کند. تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشگاه ارسال شود.

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌ بایست از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ویپ گالری بازگردانده شود.


مشاهده بیشتر
افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید